Sunday, May 31, 2015

Nora Danish Berang Isu Nedim Disebar


Nora Danish Berang Isu Nedim Disebar



Nora Danish dilihat berang dengan satu laporan dari wartawan Cik Pang (harian Metro) apabila menyiarkan cerita tentang Nedim.


IKLAN: Nak Kulit Cantik Licin (KLIK SINI)


Cik Pang mengatakan ada dakwaan mengatakan Nedim disekat bapanya dan kini berkerja sebagai PA kepada Nora Danish.

Ini jawapan Nora Danish:

Dakwaan yang tak berasas. 

Siapa yang saya berhentikan Itu Hak saya sebagai boss. Ibarat Saya berhentikan pekerja di Cafe Saya takkan tu pun nak buat story? 

Berkenaan Nedim Nazri sebagai pengurus? Itu paling kelakar, dari bodyguard now pengurus pulak? 

Dia seorang businessman yg dihormati, sila semak status seseorang sebelum nak tulis story ok. Menjatuhkan reputasi seseorang dgn fakta yg tidak berasas adalah salah sama sekali. 

Malah Saya tidak menerima panggilan daripada mana mana reporters atau pun 'Cik Pang' sendiri. 

Cik pang lain kali call dulu k, Nanti kena pelempang pulak. Keluarga Nedim adalah golongan yg dihormati, Jgn babit kan nama mereka. Harap maklum.

Sabar jela Nora Danish, yang penting kita enjoy!

0 comments:

Post a Comment