Friday, June 19, 2015

Ini Jawapan Emma Maembong Apabila Dikutuk Tiada SPM

Ini Jawapan Emma Maembong Apabila Dikutuk Tiada SPM


Sebelum ada pihak yang menghina pelakon cantik Emma Maembong ekoran pelakon ini tidak ada keputusan SPM dan tidak habis belajar.

Emma Maembong mengahbiskan masa remaja dengan melukis secara serius sebelum menceburi bidang lakonan secara tidak sengaja setelah didesak oleh kakaknya Yaya Maembong.

Ini komen Emma Maembong apabila dikutuk:

“Orang boleh bercakap tentang apa sahaja tetapi hakikatnya cuma saya dan keluarga yang tahu. Saya bekerja siang malam, tidak cukup tidur dan sakit pening saya. Apa yang mereka tahu dan lihat, saya pakai barang mahal dan bercuti ke luar negara.

 “Sejujurnya, saya bangga untuk memberitahu, memang saya tidak mempunyai kelulusan SPM. Tanpa SPM, saya tidak pernah meminta wang daripada orang lain. Saya boleh sara keluarga, itu sudah memadai,”

Komen ini dibuat oleh Emma apabila dikutuk oleh beberapa pihak termasuk yang baru-baru ini oleh seorang remaja lelaki.

Untuk pengetahuan result SPM bukannya menjamin kejayaan dan ramai yang berjaya tanpa SPM dan Emma Maembong adalah antara salah seorang yang berjaya tanpa SPM.


DISKAUN RM 20 !!!DISKAUN RM 20 !!!DISKAUN RM 20 !!!..........................Wajah Cantik Tanpa "PARUT" Di Hari...

Posted by Azanis Scar Serum Untuk Hilang Parut on Friday, June 19, 2015

0 comments:

Post a Comment