Thursday, July 2, 2015

Azwan Ali Hentam Azhar Sulaiman Pula


Azwan Ali Hentam Azhar Sulaiman Pula


Selepas Azwan Ali memarahi dan memaki hamun kerana perkataan menate, rakan sepejuangan Azhar Sulaiman telah menegurnya melalui facebook.


Baca teguran yang bernas dari Azhar Sulaiman DI SINI. Sebenarnya Azhar Sulaiman terlebih dahulu menegur Azwan Ali, sebelum Rani Kulup dan juga Mufti Perak menegur Azwan Ali.

Namun, teguran itu tidak dipandang oleh Azwan Ali malah memberi kata-kata yang merendah-rendahkan Azhar Sulaiman.

Ini respon Azwan Ali kepada Azhar Sulaiman: (BeautifulNara)

Kepada Azhar Sulaiman, saya bukan tak boleh dengar nasihat, pada saya, saya tak pernah ketuk pun pintu rumah dia. Apa masalah dia?

Kau siapa nak nasihat aku, respect aku sikit. I got all my reason doing such. Jadi, kepada Azhar Sulaiman dan mana-mana artis yang nak interframe, its a shame, kerana awak yang menjolok sarang tebuan.

Kau siapa nak nasihat Azwan Ali, kau bukan Aaron Aziz, bukan Datuk Aznil, bukan Datuk Siti Nurhaliza. Level meraka yang nak tegur saya adalah level seperti itu, siapa Azhar Sulaiman?

Bagi Azwan Ali, Azhar Sulaiman bukan levelnya untuk menegurnya. Fuh, boleh pula ada level untuk tegur.





0 comments:

Post a Comment