Saturday, July 11, 2015

Komen Fazura Tentang Bertudung

Komen Fazura Tentang Bertudung


Niat baik Fazura ke arah kebaikkan mendapat kritikan dari netizen di Malaysia. Fazura dilihat sering mengenakan selendang akhir-akhir ini. Ramai yang tertanya-tanya adakah dia akan bertudung litup selepas ini.


Akhirnya Fazura tampil memberi jawapan:

“Setakat ini, saya berselendang hanya untuk menghormati bulan Ramadan yang mulia ini, selebihnya saya berserah di masa akan datang,” 

 “Saya tidak berani untuk menjanjikan apa-apa tetapi saya harap doakanlah yang terbaik untuk saya,”

Nampaknya Fazura hanya menghormati bulan ramadhan sahaja dengan berselendang dan masih belum bersedia bertudung.

Namun niat fazura itu mendapat kritikan negatif dari netizen. Rata-rata dilihat kurang senang dengan cara fazura yang hanya berselendang untuk menghormati bulan ramadhan.

Sampa ada yang kata Fazura hanya main-main dalam bertudung.

ini komen netizen:




0 comments:

Post a Comment